Friday, February 4, 2011

yg pastinye ni bkn aku sbb aku tak pakai rantai salib duhh =.=' 

macam macam aku pikir 
APE YANG AKAN TERJADI 
haa , ayat mcm apee je .
lg 3 ari je nak START SKOLA .
entaa ape la yg akan terjd . dgn aku ni haa .

BLOK LAIN
ROOMATE LAIN
CLASSMATE LAIN
SUBJEK LAIN

semua dah lain laa . tak sme mcm dlu dah .
study pon dah tak bole sambil lewa dah ,
kne study smart ckit .
jgn jd pemalas .
nti results pon mcm org malas jugak .
haha . 

haa , dah laa nti budak baru masukk . entaa la.
aku malass nak pkir byk . biar la dorg masuk.
dorg pon nak blajar jugak kan . haha .
tp kalau bole aku taknak la batch aku buat msalah lg .
ckup ckup la tuu , ape dah jd taun taun sbelom ni .
kte kan nak spm taun depan . tak lama dah wei .
sekejap jee . tgk tgk dah SPM .
so , better get ready dr dkrg .
jgn nak main main dah .



No comments:

Post a Comment