Sunday, February 6, 2011

nmpak ramai sbb ada ERI A 
ERIDANUS B

d sebabkan td aku komen komen dgn koji dekat fb ,
ckp pasal h/r . so aku teringt h/r . haha
oke laa . bukan bermksd slame ni , aku tak penah igt lgsg . 

2008
oke ,  kte start dftar then mggu orientasi ,
byk kali jmpe dgn h/r kan ??!!
time tu semua malu malu . haha. mcm ape jee .
aku igt lg kne tulis besar2 nama then gantung dkat leher.
then kte round satu mktab dgn abi , and stop dekat blok c.
then ada aktiviti dekat ctuu . 
korang mesti igt ni kan ?!!
kte wat puzzle , memg byk laa . 1000 .
memg agak stress nak buat . haha . koji je byk siapkan.
sbb dia ske memancing , so konon nye mcm penyabar . haha.
tbe tbe , abi dtg n nak lipat , sbb kte tmpal atas kertas mahjung,
tbe tbe abes bersepah balik !! abi !!
haha . tak marahh , tp semua mcm geram je.haha


2009
semua still malu malu lg . haa , taktau nape. haha.tp ble dah abess meeting h/r jee mesti semua mulut becokk.
haha. mentg mentg abi dah blah kan ,
semua dah tunjuk belang. haha. abi agak pelik kan knpe 
kte ni still malu malu . aduss . depan abi kte agak plastik kan ?!
haha .time form 2 , h/r kte memg kaki kluar laa .
asik kluar je , h/r lain dahh bengang . haa ,
spe suruh h/r advisor korg bukan warden . haha
abi kan warden , so sgtt senang klaur sbb dia duk dlm maktab jee.


2010
taun ni nak pmr , lpas abes meeting h/r jee , mesti abi akn baca doa.
thanks abi , byk sgtt abi berkorban utk ktorg. dah mcm bpak sndri.
haha . taun ni tak byk meeting h/r sbb semua busy ,
abi dgn form4 , ktorg dgn pmr. so tak byk jmpe.
one day tuu , time h/r abi ajak mkn,
abi nak masak sendiri , ktorg igt abi akan lupa ,
sbb abi sblom ni ske lpe lpe . haha . so , awin yg pegi tye abi,
aku igt abi lpe , rpe nye abi igt lg . n dia btol btol msak sndri.
tp dia ckp mak mertua dia yg masak . haa
sedapp kan ? nasi apee entaa .
aku dah lupa nama dia. 


oke , this year budak baru nak masuk .
seriously , TAK DAPAT TERIMA SGT .
haha . ayatt mcm jahatt . but ini lahh KAMI .
koji pesan td jgn btaw sjarah h/r dekat budak baru . haha
oke laa , memg taknak btaw , wat malu je koji oii . tmbh tmbh lg kau yg
ske wat JDM ni . haha. 
KAU , AQIL, AMMAR .
smpaii h/r kte tggl SAHRUL N SIDDIQ je . haha


ABI ZAID
sahrul , siddiq , aqil , ammar , koji
ika , awin , emma , hana , aishah , nai , teha


sbenrnyee tak de ape2 pon post ni ,
just nak ckp yg aku sygg sgt h/r aku ni ,
haa , kte kan dah ada baju h/r kan ?!!
so , gunaa la . haha. jgn buang bhaii .
KENANGAN KITA :)

No comments:

Post a Comment