Sunday, April 17, 2011

16 APRIL 2011
MAHKOTA PARADE + DATARAN PAHLAWAN

sbenrnye nak update semlm but tak sempat n penat.
cternye bermula begini..

aku, teha, sofy, pqa, nani, diyana
kluar laa jln jln dekat mp n dp. 
byk gilaa rintangan dan halangan yg perlu d tempuhi. gilaa laa. terutmenye bila berhadapan dgn BUDAK BUDAK TAK WARAS, tp nani ckp dekat mlaka dah slalu sgt jmpe bdk prangai mcm SETAN. eee, takleh pkir secara matang ape dorg ni. takde sivik btol. haha.

before tgk movie, pegi laa mkn mcd. aku taknak jmpe azaad. haha. sbb dia ckp dia ada klas tmbhan, so kalau aku tjmpe dia, dia suh aku jerit. aiyoo, kau la yg kena jerit, aku pulak. haha. aku dah laa pmpuan. ececehh. haha. tp aku tak jmpe dia pon semlm n SANGAT BERSYUKUR ! nti mula la dia nak cari pasal dgn aku kan. lepas tu g la tgk movie.

movie tu tajuk dia SOURCE CODE, dgr mcm tak best kan ?! tp best laa. aku mula mula nak tgk cter hantu tp nani n teha taknak. eeee. haha. bajet aku berani sgt laa kan. sbenrnye time ktorg kluar ni MUS SHAQIR NAZMI NAIM pon ada jugak, dorg yg ajak tgk source code ni, dorg ckp ape klas tgk cter melayu. elehh, ckp je la korg takut tgk cter hantu kan ??!! haha. 

lepas tu, rasa mcm dp pack gilaa, rmai org, ktorg pun pegi laa mp, jalan jalan. time budak laki maen bowling, baru aku prasan, selang 2 tmpat dorg maen bowling, dkat ctu tmpat abg K (ex-tdk) n mkwe dia tgh maen bowling. haha. ckp mcm gempak je kan, tp takde sape pon yg g tegur, ktorg just menjeling manja dr jauh jee. 

huaa. dah abes semua dlm pkul 5.45 , ktorg pon balik. gilaa la. byk sgt halangan yg kne harungi. sangat mencabar. n first time aku buat. haha. 


No comments:

Post a Comment