Wednesday, May 4, 2011

assalamualaikum @ hye

oke, baru lepas OTP !
haa, tau tak ?! wlpon aku tau korg dah tau tp aku nak btaw jugak. hee
OTP stands for ON THE PHONE ~

oke, jgn pkir negatif ! aku tak menggayut dgn jantan tak tentu halaa ea. haha.
haha. aku menggayut dgn diyana je pun. nak kenal tak yg mane ?!
haa, meh cni aku tunjuk ;


ktorg bergayut fo 59.15 minit. haaa. lamakan ?!
terkejut tak ?! ahaha. terkejut kan ?!
ceyhh, mesti korg tertye tye spe kah yg bermurah hati call.
haa. takde sape pon wei. haha
actually ktorg gne phone umah .
weheee :) sbb free . haha. TM kan !
aku berckp dr bilik smpai ke dapur smpai ke bilik abg aku,
hmpir satu umah laa aku jelajah, lama pye pasal. haha

sbenrnye sje jee kot borak2 . tak sngka pulak bole jd lama. haha
( even rumah dekat. haha. rindu pye pasal )
( eh, satu skolaa pon laa. haha )
oke sng cter ktorg tak bole berenggang. haha

so bla bla bla bla bla.
dr A smpai Z 
dr 1 smpai 100000000
aku pon ckp dkat dyana aku nak g toilet sbb nak tuuuttt
ceyh , pdhal tak g toilet pon. tbe2 lepas letak end call ,
dah tak saket prot. haha .



No comments:

Post a Comment