Sunday, November 6, 2011

klinik . grrrrr .


assalamualaikum .

disebabkan aku mengalami demam yg tk kebah dr last week, aku dikejarkan ke klinik pg td ! haha. tk yah nak kejar sgt lah kan. mak aku hantar lee, naik kete. sbb aku tktau knape haku selsema teruk sgt, hingus aku meluncur laju bak hujan yg membasahi bumi. hehe. *jijik*

so, check laa td kan, tk kan pegi klinik nak memancing pulak. so, doktor tu just bg laa ubat ! 

AKU : urmm.. dok... urmmm... doktor, sy nak ubat air boleh ?
DR ZARINA : hahh ? kenapa ? hahahaha. sy tau knape.

dah tau tu dia sempat lg gelakkan aku. aiishhh . biasa la tuu !  aku ni memang tk bolah mkn ubat pil lgsg laa. bila aku pegang je ubat pil, aku akan start loya, muntah ! haha. senang cerita mcm ciri2 ibu mengandung tuu. haha. haaaa, so aku boleh mkn ubat budak umur 2 tahun je laa haa. ubat yg air manis tu, rasa mcm sirap. haha. better la dr aku tk makan ubat kan !




No comments:

Post a Comment