Wednesday, December 21, 2011

BIRTHDAY BOY



harini abang aku punya birthday !
aku ingat ayah aku nak suprise kan dia tu  time dia balik lunch
rupanya time dia blik dr praktikal petang tu. 
aku rasa abang aku memang tak agak lgsg la sbb ni 1st time buat
dekat dia. and aku rasa dia terkejuut beruk kot. HAHA.


OKAY, now let see the cake :)
auwww, KEK COKLAT !
act, aku tk suka sgt makan kek sbenarnya, aku cepat muak :/
tp yg aku nak gelabah sgt ni kenapa kan ?! ni kek abang aku
bukannya aku pon. HAHA. menyibuuuk je.



haaa, abang aku dia ada praktikal enam bulan. so parents aku
suruh dia buat dkt dkt dgn rumah je, tk payah nak buat jauh jauh dkt
poli dia tu. aku rasa kalau abang aku praktikal jauh jauh mesti tkde
SUPRISE mcm ni. haaa. aku tahu dia teujaa ! HAHA. 
sbb dah SEMBILAN BELAS TAHUN hidup , dia still
di celebrate happening macam ni.

masa dia masuuuk rumah tu, aku terus bukak 
LAGU HAPPY BIRTHDAY - CHIPMUNKS
aku download dekat youtube laa ni. kalau aku nyanyi memang out 
habis laa. HAHA. maybe abang aku takkan berselera makan kek tu 
and dia akan campak kek tu dekat muka aku ?! HAHA. 
expectation tinggi bebenoooor !

act, aku sbenarnya baru bangun tidur. HAHA. sekejap je.
aku tiduuur petang la. dalam 10 minit. serious tk tipu weh. 
mesti korang nak cakap aku pemalas tahap gaban kan ?!
cisssto, tknak kawan baru tahu :p
( bajet mcm korang nak kawan dgn aku je. HAHA)
lepastu kan kan , aku pergi hall, tgk tgk dah ada kek lilin bagai.
abah dah cakap dkt aku pg tu yg dia nak buat suprise dkt angah.
so bila aku tgk kek tu tkde la aku blur sgt kan. aku tahu la
jugak apa yg berlaku dekat rumah tu. HAHA. jangan la ingat aku
sakai sgt lah kan. 

haaa, so ktorg countdown laa sampai angah balik. 
DUPDADUPDAPDUPDAP. 
aceehh. begetar jiwaaa. HAHA. bila ktorg dgr je angah
balik, ktorang teruus senyap satu rumah. aku rasa mcm duk dalam library,
senyaaap gila laa. mak aku dgn selambanya buat muka 'donno' 
terus tegur angah

'' hei angah, dah balik dah ''
( muka muka )
HAHA. ayat poyoo je kan. 

bilaa angah masuk jeee. aku terus PLAY kan lagu birthday ni.
ranjak gila kot lagu ni. memang la rancak kan. mana ada lagu 
birthday sedih mcm meratapi mayat = ='

angah senyuuuuuum lebar la jugaaak. aku tahu dia malu.
HAHA. dah besar pun dia still diperlakukan sebegitu rupa !

haaa, ni laa lagu tu. adik aku yang cari !




haa, angah terkejuut le tuu. HAHA. tu abah !
MASTERMIND kami <3

OUR BIRTHDAY BOY




HAPPY 19th BIRTHDAY
MAY ALLAH BLESS YOU
STUDY PANDAI PANDAI
JADI ANAK SOLEH


No comments:

Post a Comment