Thursday, March 15, 2012

DRAMA NIGHT



haaa, gempak tak gempak tittle post. HAHA. okay, tkde la gempak mana kan. aku just nak bercerita la serba sedikit pasal DRAMA NIGHT masa MINGGU AKTIVITI . since, this year semua badan kepimpinan conduct so semua nya busy dan aku ingat tkde siapa nak handle drama dan segala nya berontakan ! *tsk tsk , kesat hingus*

ACT, aku , ZILA and IEKYN memang dah rancang gempak gilerrwww arwwwhh *okay, tk perlu DOUBLE U byk2 =.= * . tapi nak buat mcm mana, semua busy. dahla SEMUA FORM 5 terlibat. bertanding ikut kelas la.

THEME : ANIMAL !

adakah animal seperti ini

WHATTHEHECK IS THIS ?!

ataupun seperti ini ?!

atototo comel nyaaa *winkwink*

haaa, tak kisah la nak buat binatang ape pun kan. asalkan THEME dia BINATANG !

sedang aku sibuk beraktiviti bersama FORM 1, liza and hanisah cakap aku dgn zila jd WATAK UTAMA. aku tk kisah kot, sbb last year so aku nak all out je la kan *ecehh. HAHA* . aku pun dah bayangkan watak lanun ! aku nak jadi lanun yg jerit ' ARE YOU READY KIDS ' . tahu tak ? tahu tak ?

yang ni haaaa :



aku kan suka menjerit terpekik terlolong :DD


tapi disebabkan tak sempat buat latihan , aku tarik diri. tp time tu zila mcm ada kekusutan minda sikit. HAHA. ayat kena over kan. dia kena jd spongebob, so aku decide biar aku jadi spongebob jugak la, teman zila *suwit muwit kan ? HAHA*

SPONGEBOB SGUAREPANTS

dgn jasa baik aku nak teman zila, so aku pun pecahkan watak spongebob tu jadi dua. 

PENGGERAK UTAMA :

narrator - IEKYN SABRI
spongebobby - AKU :)
spongebaby - ZILA
patrick - SIDDIQ
mr. crab - SYUFIAH
plankton - NAZMI
squidward - DHIYAU


thanks AINA , NASYITAH , MINAI , SYIKIN , YANIE , SYAFIQ , NABILA, FAR, SYIRA, QILA, ANIS, HANISAH, HANIDA, LIZA sbb :

siapkan skrip !
dah siapkan prop yg lawa :)
make up tebal tebal. HAHA
settting pentas baik punyaaa.
lagu yg hentah pa pee ! XD
bg support !


korang memang takde galang gantinya laa *ayat over the top. HAHA*

I LAP YOU ALL LAA !

gambar sekitar drama berlangsung :

nazmi - plankton + iekyn - narrator
 

aku dan zila . abaikan sofy yg takde kena mengena tu. HAHA


watak sampingan : si pembonceng motosikal yg melanggar plankton sehingga terkeluar biji mata *ayat over. HAHA*


lihat lah tompokan di badan ku yg dianggap kulat. dgr mcm hina gila kan !


masa berlakon, tgk la aku yg tengah gelak dgn budak kelas yg duk belakang pentas. HAHA. tk mendalami watak langsung !


after drama ! snap gamba !

haaaa, nak tgk gambar extra tak ?!

jengg jengg jenggg !

okay, sebenarnya pok kelas lain, disebabkan dia terlampau kiut miut, so gambar dia banyak di tangkap ! HAHA. kalau tgk dari gambar je pun korang dah tau dia pegang watak ape kan ?!

CREDITS TO IEKYN SABRI FOR THE PICTURES :)

korang nak tahu tak cerita dia pasal ape ? ada yg nak , ada yg dah menguap baca blog aku. so conclusion nya ! aku pun MALAS nak cerita. siapa suruh korang tk tgk kan ! over all okay laa ! SPORTING ! tapi aku selalu nak tergelak sbb siddiq berlakon over gila jadi patrick yg memang sifatnya over =,=


ALHAMDULILLAH, menang in 3rd places from 6th !
okay what ?! HAHA

No comments:

Post a Comment