Monday, April 30, 2012

kemalasan tahap menggila



seperti mana yg di war war kan ( tktahu betul ke tk ejaan ni :D ) TERENDAK tgh bercuti for 4 days. al-maklumlah, kami ni pun bekerja jugak, tp bekerja dgn BUKU , QUIZ , EXAM and so on !

aku tak tahu nak update apa dkt blog, tp dah alang2 bukak baca blog org, tk salahkan kalau aku nak update walaupun korg menyampah dgn aku dan rasa mcm tknak follow mollow aku *kesat hingus
*


haaaa, tgk tuu kucing yg omey omey tu pun ckp MALAS ADALAH SATU PENYAKIT ! so, tk boleh salahkan aku kalau aku malas. kalau tk aku bunuh kucing tu !! *tetiba je emo :D*


HAHA, aku terhibur pulak baca benda alah ni dkt atas ni ^
dah, tu je yg aku nak cakap sbenarnya. HAHA. mcm tkde motif kan, update blog tp ckp benda apa entah *hantuk kepala dkt meja T_T*


No comments:

Post a Comment