Monday, March 18, 2013

PLKN #ThrowBack :)


bila dah pegi PLKN ni, mesti la kena update sikit pasal PLKN kan :P
firstly, masa dpt PLKN dulu memaaaaaaaaaang tak sangka langsung. like whooood -.- aku kena ?! tp aku tak kisah pun. 50-50. kalau dpt pegi, kalau tak dpt tak payahla gatal tgn nak sukarela masuk lah konon :3 

masa dkt maktab , haritu heboh la semua org. siapa dpt plkn check via sms pun boleh. tp aku entah kenapa mcm tak berani nak check. kononnya mcm dah dpt sign la :P aku suruh ikin yg check kan. ikin mcm ragu2 je nak tunjuk dkt aku. bila dia ckp ''kaa, kau dpt PLKN ! '' and i was like haaaaaaa -.- biar betik !! ikin ni suka main2. aku pun tgk la phone dia, tgk2 betul aku dpt PLKN. semua yg dpt PLKN nak jerit2, habis bergegar mcm gempa bumi dah. aku ckp dkt ikin ''kin, takyah jerit2 tau. kita buat biasa je''

bila aku duk buat biasa, semua igt aku tak kena PLKN, sampai lah hari kena isi borang PLKN tu. semua mcm pelik kenapa aku pegi bilik kaunselor. sukahati nyah la nak pegi mana pun harharhar. bila diorg tgk list name siapa yg dpt tu semua terkezuuut ! terkemut ! terkentut ! haha :D ckp aku tipu -..- nasib aku tak beating, kalau tak mampus diorg nak tunaikan permintaan aku :P

mulai saat itu, aku pun start la search dkt MR. Google gambar Kem PLKN Sri Impian. aku tgk je laa gambar tu tanpa ada perasaan -.- 

SERIOUSLY, DPT PLKN, AKU TAK RASA SEDIH MAHUPUN GEMBIRA. JUST NORMAL, SUHU BADAN STILL 36 CELSIUS :P

tadaaaaaaa !! siapa kenal tokoh ni ?! angkat tangan *gaya usop wheelchair hantu kak limah :P *


OKAY, cukup2 la tu merapu. boi !!

No comments:

Post a Comment