Wednesday, December 7, 2011

AL-HIJAB



okay, aku nak cakap pasal AL-HIJAB, ni bukan nya 
SHAWL, TUDUNG, PURDAH or whatsoever 
yang ni pasal movie yang PIERRE ANDRE (PA) berlakon tu.




aku baru tgk smlm. cuak gila sbnarnya cerita ni.

cerita ni PA ni selalu dpt tawaran berlakon sampingan je, tiba2 dia ditawarkan jadi berlakon utama. CERITA HANTU. tp dia ni jenis tk takut hantu sbb dia tk pernah tgk hantu. so, DIA NAK BUKAK HIJAB !
semata mata nak menjiwai watak. pfffttt. annoying !

bg aku kan, mcm whathteheck man nak bukak hijab, tk takut ke tgk hantu !
wuwuwuwuuuu . wa cuak duh ! okay dah, jgn emo. kita teruskan !

dia pun pegi kg mana ntah, jumpa la mkcik ni. lepas dh bukak hijab tu, dia byk gila jumpa hantu !
mkcik tu nak kunci balik hijab dia, tp dia ckp, esok pg dia dtg balik. dlm perjalanan dia nak balik rumah dia, byk gilaa ah hantu. dahla kereta dia rosak.
bila dia smpai rumah pun, byk part2 yg seraaaaaaaam !

part yg ni aku dah memang start cuak , eeee. takut ahh. sumpah
sbb byk scene terkejut. 

bila dia bgun pagi esok tu pulak, dia terus gi jumpa pengarah. dia tknak berlakon dah. sbb cuak sgt. lpastu dia cepat2 pergi rumah makcik tu. 

korang tahu tak ?!!

kesian, mkcik tu meninggal pagi tuuu. so, hijab dia tkleh dikunci la sbb mkcik tu sorg je boleh buat !

haha. tu ah kau.  riak sgt tk takut jumpa hantu. 
tp over all, cerita ni memang suspen habis laaa =.=

AKU TAKUT FULLSTOP !





2 comments: