Thursday, December 8, 2011

iekyn sabri yang ohsewm mcm aku :D



kebanggaan yang sgt melimpah ruah pabila iekyn tulis blog pasal
AKU YANG OHSEWM ni. haha.
bacaaa laa, klik sini IEKYN SABRI

aku baca gelak guling okaaay.
dahla dah lewat malam masa tuu. 
nasib baik orang tk report dkt rukun tetangga. haha

iekyn , auwwww <3
thansk tau awak. hihi *gelak gedik
terharu gilaa. mengantuk terus hilang.haha
aku gelak je weh. plus, byk gila gamba kau letak
menunjukkan kau sgt caring dgn aku. haha.
tp blog aku tk byk gamba bukan pasal aku tk caring
auww auww. sbb aku sweet. biar kita je yg tahu mane
gambar dgn memori yg telah tercipta. haha.
okaay, poyo sangat :D

tkpe kin, nest year kita snap pic byk byk.
KITA DUA JEEE !
( ayat tk puas hati, sbb aku tk byk gamba mcm iekyn. haha )



kin, biarlah gambar ni mcm BAJET !
tapi, 
KITA KAN OHSEWMM !
haha .sekali sekala nak merasa :p


No comments:

Post a Comment