Thursday, December 8, 2011

OMBAK RINDU



okay semua. meh sini aku nak cakap !
macam biasa la rutin aku. pagi pagi pegi tusyen. blablabla.
pagi td ADDMATH, perghhh i tell you laa
mengantuk. haha. entaah la , aku memang asal addmath je
aku memang tk boleh nak ngam sgt la =.=

tp, aku bukan nak ckp pasal ADDMATH,
aku nak ckp pasal ptg td aku pegi tgk movie OMBAK RINDU.
haaa, and yes, i was like SAKAI GILA baru nak tgk hari ni :p
do i care ?! bukan beli tiket guna duit kau pun #emo . haha

ye laah ken, aku busy gila dgn tuisyen segala bagai,
hari ni je mcm sempat lgpun ada NANIE MALEK temankan.
lgpun, dia yg semangat nak tgk. aku tk kisah sgt pun.

OMBAK RINDU ,
okay laa cerita tu, not bad.
entah, aku tk boleh nak cakap ape la. aku just rasa
OKAY JE.

aku ada baca novel OMBAK RINDU tu, so aku tahu la
mcm mane jalan cerita dia, so bila aku tgk tu, aku faham la jugak
tp aku tk abiskan pun novel tu, tebal la , aku ambik point penting je. haha
 okay je laa over all.









dlm 3/4 cerita tuu, tgk2 bapak nani dah nk dtg ambik dia.
dia mcm bersalah and :

nanie : ika, jom ah balik sekali kesian laa kau. jom.
aku : tkpe la nani, aku boleh je sorg2 (aku buat muka dek, sbb tgh fokus)

nanie pun blah la. entah la aku tk kisah la kalau dia nak balik. 
lagipun ayah aku yg hantar td, so nanti dia ambik la.

FIRST TIME AKU TGK MOVIE SORG2
perghhh . tp tkpe kot. 
seat aku belakang sekali, dahla tinggal aku sorg je dekat situ
(dekat tepi tangga) and ada satu couple ni duduk dekat 
row aku jugak , tepi dinding. so aku alone, tanpa couple = = ' . haha
dalam 10 minit lagi cerita tu nak habis. tiba2 , ada  mamat yg keje dkt 
situ. di nak pegi bukakkan pintu exist nun jauh di bawah sana , then aku usha je la sbb
 dia mcm penegasan gila jalan sorg2 tgh tangga tu. lepastu, aku igt dia nak 
duduk dkt seat dpn sekali lpas bukak pintu exits tu, 

korang tahu takk ! 
okay, jgn excited sgt =.=
haha.

dia dtg duduk sebelah aku. dia tahu la tu, aku jeles dgn couple yg ada dkt hujung tu, muahaha #gelak kejam. so dia dtg teman aku la katakan, dia tk buat pa pe pun. ktorg tk bersembang pun, dia tak habis2 streching tgn dia, byk kali kot. awattt ? berat sgt pintu tu, smpai terkehel tgn dia ke ? haha. entah. aku tknak amik tahu la. dia just tumpang duduk je laaaaaaaaaaaa =.=

okay, mcm excited gila aku cerita. haha. tu je laa. 
tp serious la, aku tk pernah tgk movie sorg2 .
MACAM LOSER GILAA. ahaha.



No comments:

Post a Comment