Monday, December 12, 2011

GEMPAK SELEBRITI ASTRO


OKAY, dkt giant smlm and smlm punya smlm ada buat benda alah ni la.
ramai gila orang, dah mcm tin sardin aku rasa. haha.
tk boleh nak tgk sgt, dah laa hujan. 
aku pergi dgn ma, wawa, adik.


muehehe *gelak malu

adik, AINA

wawa
okay, malas nak rotate. haha

haaa, baguih kan pegi tempat mcm tu pakai baju kurung. haha
tkde la, act ktorg baru lepas balik wedding kwn ma. 
yelah kan, biasa la weekend mcm ni, bertimbun la wed
sana sini, perut aku pun dah menggunung ni =.= 
okay, stop lah annoying. haha.

so, my mum drove pegi giant, dekat je dgn rumah.
smpai2 je ARIL tgh terpekik terlolong. haha.
kesian adik, dia dahla pendek, tk nampak. so.. 
nampak budak ni je laa. KIUT MIUT pulak tu. haha


mesti budak ni mcm :
AUWWW, HOT GILA AKU.
haha. kesian dia , mesti dia tktau ape, pergi sana dgr org bising2.
lebih baik tidur dkt rumah untuk tumbesaran yg lebih sihat !
*keningkening

LAST LAST, MASUK GIANT
shopping jap.




haaa, tgk ni, aku jumpa AKIM. haha.
tkde la ni board jee. biar la peluk board je. haha
lagipun motif gamba ni nak jeleskan kakak aku
sbb dia gila sgt dgn si AKIM ni , so aku ternmpak board ni
aku terus pegi, time tu mak aku tgh dkt kaunter, aku
pegi dgn wawa. wawa mcm MALU GILA ada kakak mcm
aku . cissssssss. 

and haaaa, aku jumpa ni jugak
auwwww, excited !



kawan aku time darjah 6. FATIHAH nama dia.
time ni dia dkt myNEWS tgh belek2 majalah. 
bukan aku yg perasan dia, tp adik aku yg ckp,
'' eh kak, kawan kau ''
sbb masa tu, aku memang tgh pandang board AKIM ni je
smbil senyum sinis nak kenakan kakak aku. haha.
aku pun heran, adik aku igt lagi kawan aku yg 4 tahun lepas = ='

dia mcm malu gila jumpa aku, aku tegur dia mcm ni :
aku tepuk tgn dia, kesian dia, dhla tgh baca majalah time tu.
haha and dia mcm WHAT ! atiqah. 
dia tk habis2 kipas muka dia, tk sangka laa. haha.
terkejuuut sgt kot. aku tegur dia pulak mcm
ah long kutip hutang :DD


No comments:

Post a Comment