Tuesday, June 5, 2012

KEM EASY ADDMATH at SEMESTI part IIl :)



bertemuuu lagi dalam rancangan bang bang boom !! kedebabooom. haha. ye, aku masih waras. cuma agak annoying mcm biasa laa kan. act, tk tahu la nak start dari mana for part lll ni, haishhh. memang tak berwawasan betul aku ni. haha.

okay, selalu before matahari naik lg dah kena bangun. mandi solat semua. then go breakfast with them. okay, tidak kira la masa breakfast ke, lunch ke or apa2 je la time makan. barisan dia akan jadi sgt panjang gila okay. aku hampir pengsan masa first day dtg situ *FAKE* haha. menipu gila. 



ni sikit tau. sepatutnya lagi raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamai, dan barisan lagi paaaaaaaaaaaaaaaaaanjang. seriously. perempuan je dah LIMA RATUS LEBIH. bukak kaunter utk perempuan just DUA -,- . vengang gilaak ah, rasa mcm nak balik rumah, dah tknak sambung kem. haha #over


dorang boleh senyum2 lagi -,- . aku dahla lapauu ni .
eh eh, kalau korang nak tau kan, dekat sana, aku selaaaaaalu lapar. selalu sgt. so kami ni memang PENGUNJUNG SETIA KOOP, dan HANDBAG aku dijadikan mereka POKET DORAEMON = ='


yg ni je for HALF DAY only people. I REPEAT , HALF DAY ONLY -,- . so no wonder laa aku membuncit dgn begitu pesat kan. haha. tp ada jugak dorg punya makanan. bukan aku sorang je yg lapar tahap gaban :p

SO, kitorang pun akan tergedek2 pergi slot berbekalkan this TWO THINGS yg pihak kem bekalkan :)


ni DEWAN. agak besar tp mcm duduk dalam sauna :3 haha




 


haaa, nama pun KEM EASY ADDMATH, jangan lupa bawa bersama


MR. CALCULATOR. okay, benda alah ni laa yg suka jatuh gedebak gedebuk dlm dewan -,-

over all, slot dia memang OKAY BEST MENARIK BAGUS. cikgu2 dia pun sangat GEMPAK FUNNY SEMANGAT 

MEET THE OTHERS :)








No comments:

Post a Comment