Sunday, June 3, 2012

KEM EASY ADDMATH at SEMESTI part II :)



haaa, before korg baca entri ni , dah baca part l ? belum ? pegi laa baca :) apa ? tknak ? tak best ? kau nampak parang ni ? haa, tahu pun nak baca. KUIKUIKUI. *annoying



okay, yg ni mcm pintu masuk aspuri la, so just admit ni PINTU DEPAN, okay, bilik aku. nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun jauh ke belakang sana 

kenapa gambar ni jd mcm ni ? berhantu ke ? :D tknak laaa. 
okay, bilik aku yg ada PETAK HIJAU tuu, tak tipuu, kalau zoom lagi, ada TOWEL PINK dgn BAJU BATCH . so memang aku punya la kan. 

yg aku sakit hati nya, toilet dia pulak, nuuuuuuuuuuuuuuuuuuun jauh belah sana. gila laa. sampai aku malas nak pergi toilet. buasir pun buasir laa, empat hari je kot -.-' tp mandi tu tetap mandi laa. tp kalau stakat nak melawat toilet tu, kirim salam, ajak sepuluh kali pun belum tentu aku nak :D




okay, dkt SEMESTI ni katil dia double dekker mak hangg ! and i was like , WHAAAAT -,- tak ke runtuh kalau aku naik nanti :p lagipun AKU FARAH DIYANA paling last sampai, so tinggal double dekker tingkat atas. haa, extrem tak extrem kehidupan aku dkt situu :D






okay , next. aspuri ada dua blok je weh. tiga tingkat. dorm aku tingkat tgh and paling huuuuuuuuuujung -,- dahla mcm open enviroment, aspuri sebelah padang, padang pulak budak laki selalu turun, so apa lagi kan. paham2 sendiri la. tp kalau nak keluar dr bilik memang kena tutup kepala guna towel ke, tp aku tk tahu lgsg weh, hari last baru aku tahu. tak ke mcm -,- nama nyaa. HAHA



JEMPUT MASUK KE E5 :)
aku rasa kan, dorm aku tu yg paling lawaaa sekali laa. HAHA. entah bilik siapa la kan aku puji ni. tp dr gaya barang dlm loker mcm FORM 3 jee. *kantoi geledah* alahaai, siapa suruh tk kunci, aku nak tgk cermin je pun -,- SORRY DIK :) tapi memang style la, dr segi dorang HIAS BILIK ikut tema YAHOO, YOUTUBE and ape entah lg la. tp memang berunsurkan ALAM MAYA :p 


loker ala-ala YOUTUBE :3


katil dorang gantung YAHOO ! and tulis nama ahli bilik tuu.







depan bilik. 
*sorry, malam je ada masa nak tangkap gambar :)

aspuri mereka ni juga memang dilengkapi dgn :



ini adalah BILIK STUDI mereka , dan terdapat MINI LIBRARY di situ :0


OKAAY, yg ni pulak BILIK SETERIKA, tuu FARAH :D  tp mcm leceh lah kan, nak iron je turun bawah , turun bawah je kena iron -,-

diorang pun ada TEMPAT TENGOK TV , flat screen lagi tuu mak hangg. tp tkde la semua tempat aku geledah kan ? mcm jakun gilaa -,-

apa lagi ehh, haaa ni surau mereka. yg blakang2 tu blok lelaki. ada banyaaaaaaaak. dalam EMPAT kot. perempuan ada DUA blok je. aku rasa maybe dia ambik student ramai lelaki kot, sbb saf dkt surau pun. perempuan punya tempat seciput gila :D


ni dekat LAMAN ASPURI (dalam kawasan blok) . dekat kawasan blok bawah ni, ada bilik seterika, bilik tengok tv, bilik studi, tempat basuh baju, kolah., tempat ambil wudhu and semua nya laa *sounds like promoter :D *


yg bangunan orange tu , SURAU ye. yg blakang2 tu semua ASPURA.

okay, tu je kot for kali ni, rasa mcm panjang sgt. aku tahu mesti ada certain yg dah give up nak baca kan ? so korang baca half way je -,- CISSS :D . nanti la sambung part III okay !

EH, BTW washing machine dorang SANGAT BANYAK and ITS FREE yawww TERENDAKIANS. tk macam kita, sekali guna terbaaaaaang RM 2.50 -,- 

okay, post kali ni, lebih kepada NAK PROMOTE SEMESTI untuk sesiapa yg nak masuk SBP. bhahaha *tkde kena mengena pun sebenarnya.






No comments:

Post a Comment