Friday, June 1, 2012

KEM EASY ADDMATH at SEMESTI part I :)



last monday, aku DIYANA NANI ANIS FARAH pergi KEM EASY ADDMATH dkt SEKOLAH MENENGAH SAINS TELUK INTAN atau lebih familiar lagi dipanggil SEMESTI. so, kem tu berlangsung about 4 DAYS and 3 NIGHT. *ayat macam promoter :D*




SO, starting dia begini, di saat kanak2 kecil yg lain di ulit lena yg panjang, kami mongorbankan tidur untuk bangun awal and register pukul 9 pagi. tp kau tahu2 je la kan, abah sgt punctual. even drive ke sana hanya 30 minit, pukul 7.50 aku dah keluar dr rumah. tu pun masih di kira lambat dan aku tk sempat nak sarapan dgn family, dan berbekalkan nasi lemak yg ma bg, aku mkn dlm kereta. haish, rasa mcm dh lama tk buat mcm tu, bawak bekal pergi sekolah *tetiba je*

tapi kan, aku sampai dlm pukul 8.45 tu pun dah ramai gila org. aku rasa mcm sgt terpinggir dan rasa mcm aku kurang cemerlang ! ciss *mengarut*

manusia pertama yg aku jumpa adalah , jeng jeng jeng .... excited tak ? excited kan. HAHA. 


FARAH VOGCESS !

eee, nasib baik aku terserempak dgn dia time nak register tu, kalau tak mesti aku duduk bilik lain. so, kitorg satu bilik. diyana pulak mengadu bilik dia kotor, so kitorg ajak dia pindah sekali bilik kitorg. foine, conclusion nya, KITORG SATU BILIK :D


maka berbahagia lah kami bertiga dalam singgahsana :p

OKAY, this is part I . sbb kalau type for EMPAT HARI punya aktiviti memang memakan masa yg sangat lama selama lamanya -,- *mengarut*

so, continue in PART II soon :) 
boi.

No comments:

Post a Comment