Friday, June 1, 2012

RINDUUU :')


EEEE, rindu nya nak update blog, merapu meraban :D
apa ? apa ? korang ingat entry pasal RINDU ni dedicate for someone ke ? haaa, ye laa blog laa tu. ate mike tkde la gatai bebenor nak update pasai jantan -,- (pengaruh HUMAIDI, bahasa perak)

stop being annoying laa ika !
seriously, aku sangat kekok nak menaip blog ni, aku tak suka blog yang baru tu, terlampau moden. aku ni orang kampung jee. sobsobsobsob :( *ayat lazim pengetua. haha*

so aku tak kira, even dia suruh aku update yg baru punya, aku tknak jugak ! HAHA. aku rasa entry ni lebih mcm nak update pasal LUAHAN RASA untuk blog baru. bukan dah jadi rindu mcm topik asal. 

so back to our MAIN TOPIC , aku akan rajin kan laa update blog. even blog aku tk seHOT blog org lain, follower pun tkde la beribu beraban kan :D 


No comments:

Post a Comment